31 mei 2014

Na regen komt zonneschijn... Altijd!

Een betere vrije dag kon ik me gisteren niet inbeelden, na heel wat minder goede nieuwtjes, kwamen er plots wat betere uit de bus.

Eerst en vooral kreeg ik een telefoontje van de computerwinkel. Mijn laptop was hersteld. Ik typ deze blogpost dus heel fier op mijn, nog steeds, blauwe laptopje. Happy momentje één.

Ikzelf ga af en toe eens sporten - hoewel het door vieze microben al even geleden was. Daar heb ik ook steeds het gevreesde weegschaal momentje. En hoewel ik een paar kilootjes meer had geschat - niet ondenkbaar na al die verjaardagstaarten, cocktails, cava en bijhorende hapjes, frieten en pasta - oh life is good - bleek ik verrassend genoeg bijna - nog 100gram te gaan - aan mijn streefgewicht te zitten. Op gewicht komen doe je dus blijkbaar vooral als je van het leven geniet! Happy momentje twee!

Happy momentje drie is voor morgen. Dan trek ik met drie van mijn beste vriendinnen voor een dagje naar Rotterdam. Vier vrouwen, shoppen, iets drinken en gewoon veel plezier. Een echt sex and the city-momentje!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten