27 mei 2014

Jumpsuit-love

Jumpsuits, ik heb ze altijd al super gevonden. Toch vond ik tot voor kort dat jumpsuits alleen voor lange deernes weggelegd waren en dat is een categorie waar ik, met mijn 1meter64, nooit echt zal thuishoren. De jumpsuit is dus enige tijd uit mijn gedachten verbannen en toch had ik de hoop nog niet volledig opgegeven. Gelukkig maar, want op een mooie zomerse dag aan de Blankenbergse zee vond ik een winkel waar ik me wel eens wou wagen aan het jumpsuitpassen. Drie jumpsuits later had ik hem gevonden: elegant, black, sexy én heel prijslijk! Op mijn lijf geschreven. Mijn liefde voor de jumpsuit was geboren. Niet opgeven dus. Ikzelf had al massa's jumpsuits gezien die gewoon een lelijke print hadden, vreselijke stof en vooral een te prijzig getalletje op het etiket. Maar eh kijk, nu heb ik mijn favoriet van deze zomer gevonden voor maar... Weet je wat, raden jullie maar. Hoeveel denken jullie dat deze jumpsuit kost? Ikzelf voel me er alvast 1miljoen in :)

XOXO,
Siri

Geen opmerkingen:

Een reactie posten