8 mei 2014

Happy in jeans!

Jeans en ikzelf, het is lange tijd een haatverhouding geweest. Tot mijn 14de wou ik die dingen absoluut niet dragen, nu ik er aan terug denk weet ik totaal niet waarom, maar toch was het zo. Tot er bij die haatverhouding plots toch wat liefde kwam piepen. En kijk nu, een leven zonder jeansbroek lijkt mij nu haast onmogelijk. Een jaar geleden volgde de eerste jeansshort en sinds enkele maanden wou ik absoluut ook een jeanshemdje aan mijn dressing toevoegen. Geen gemakkelijke opdracht, want de meeste jeanshemdjes vond ik te losjes of mijn maat was nergens meer te bespeuren - heel herkenbaar denk ik - of het was een hemdje van 130euro (net iets te duur naar mijn zin),...

Na het passen van wat hemdjes hier en daar kwam ik op de Levi's verkoop van Zalando Lounge terecht. En daar was net nog één hemdje in wat ik hoopte dat mijn maat was. Ik heb nog nooit zo snel mijn bankkaart gezocht om een online betaling te doen. Een cadeautje voor mijzelf, ach je mag jezelf wel eens wat gunnen, toch? Toen ik deze week het pakje thuis kreeg bezorgd was het toch even afwachten, want zou het wel passen?

Ja hoor! Geslaagde aankoop dus. Bovendien was de service van Zalando Lounge ook dik in orde, je krijgt vrij snel een trackingscode van B-Post waarmee je je pakje steeds kan volgen. Ben je niet thuis? Geen probleem, dan kan je de dag erna je pakje ophalen op het postkantoor. Veilige en correcte site, met bovendien alleen maar outletverkopen. Ik heb mijn levi's hemdje 31euro betaald i.p.v. 79.95euro. Geef toe, daar kan je niet voor sukkelen.


Hebben jullie leuke of minder leuke ervaringen met webshops? Let me know!

PS: Ik heb diezelfde week ook een 3Suisses bestelling gedaan,... hou de blog in de gaten!

XOXO,
Siri

1 opmerking: