28 mei 2014

To Mac or not to Mac, that is THE question.

Feit

Ik heb een nieuwe computer nodig.
En nu?


Er dwarrelt een spookje rond in men hoofd die mij lichtjes probeert te overtuigen om het stuur volledig om te draaien en voor een Mac te kiezen. Of was het gewoon omdat ik bij het opkomen van de gedachte aan een nieuwe computer een appel aan het eten was? Geen idee.
Wat ik wel weet, is dat ik van de meeste mac-eigenaars alleen maar positieve feedback krijg. Is Mac dan toch echt zoveel beter?

Stel: we kiezen een Mac
En nu?

Macbook Air, Macbook Pro of IMac. Zelf vind ik een laptop pakken handiger, maar het is dan ook weer een stuk fragieler natuurlijk. Of zijn de Macbooks echt zoveel beter dan andere laptops?
En ga je dan voor de ultradunne 13,3inch Macbook Air die je zonder problemen over mee naar toe kan nemen en bovendien  ook de goedkoopste Macbook is. Of kies je voor de iets duurdere Macbook Pro?



Wel leuke extra's!

Eén ding is zeker, om je Macbook op te fleuren. Geen gebrek aan leuke stickers! Ik heb me alvast even laten gaan en een leuke selectie gemaakt.





Wat vinden jullie? Laat gerust je mening achter!

XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten