4 mei 2014

Insta - april!

Het startte met een zieke ik. Gelukkig was er de vakantie om uit te zieken en mijn lang gewilde magneet-krijtbordverf muur te schilderen. Nog een weekje over om wat te genieten: vriendinnen, creatief zijn, cultuur en uitjes met de mama. En nadien genoeg opgeladen om er terug in te vliegen! Veel leuke foto's dus. 
De hoogtepunten, mijn top 3:
1. Avant-première 14-18 the musical: In 1 woord: FANTASTISCH!! Het bewegend platform, de bewegende decors, de acteurs, de sfeer (schoten, paarden, explosies,...), de muziek,... Één voor één perfect op elkaar afgestemde elementen die je helemaal meenemen naar de oorlog. Zeker de moeite waard! 
2. Dagtrip naar Aachen: Leuke, maar vrij kleine stad in Duitsland. Het stadhuis (rathaus) is zeker een bezoekje waard. Al die muurschilderingen, pittoreske zalen, authentieke meubels,... Je geeft je ogen de kost. Rondom het stadhuis staan ook tal van kraampjes met artisanale producten. De bloemen zijn hier verassend goedkoper. Net als vele andere producten trouwens. Printen zijn hier trouwens de specialiteit, Dit zijn typische aachse koekjes. We hebben ze gekocht, maar ik persoonlijk ben er niet gek van. 
3. DIY dino: ik hou ervan om creatief te zijn en vooral als er eens iets lukt. Mijn knuffeldino was relatief snel gemaakt, maar kan nog beter. De volgende zit al in mijn hoofd. Ik heb er in Aachen zelfs al vilt voor gekocht. Rood, de kleur van de liefde, toch?? 

Van links naar rechts / boven naar onder: I'm a tea-lover, nieuwe aanwinst: LOV en Kusmi tea - gezond ontbijtje: gepimpte yogurth en stijlvol theedrinken met le creuset - day after 14-18 best musical ever seen met havermoutpap - DIY dino, ja ik ben fier - veel zon gezien, dus sangria kon niet ontbreken - klaar voor date met Helen - Moeder-dochter-momentje bij Starbucks - starbucks thee - de trots van onze boekenverzameling (Kabouter Wesley en De Juf)
Roadtrip met bestie Petra - zalig de mylittlebox ketting van Kate Lee - oeps daar gaat nijntje zijn gehoor - avondje met Annel - boodschappen doen in Albert Heijn = gevaarlijk! - mijn ventje maakt de beste tiramisu - stoffenspektakel - nieuwe orla kiely vaas - vegetarisch met couscous en paprika-kaasburger!
Dagje Aachen met de boyfriend - terrasje met de mama - etentje met liefste Helen - een wij-selfie - zusjes die paaseitjes zoeken - de start van de puzzelbol - spiegelselfie - onze persoonlijke paasbuit - mijn la duréé ontmaagding.

En de #100happydays challenge die houden we al 40 dagen vol. Hop naar de helft!
Wat vinden jullie?
XOXO,
Siri
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten