3 mei 2014

Make up: Guerlain

Deze zomer kreeg ik onverwacht een pakje in de bus. Wat bleek, ik de leek in make-up had de guerlain wedstrijd van Belmodo gewonnen. Na de typische vreugdedansjes en big smiles volgt hier dan eindelijk een blogpost.
De lipgloss (kleur 441 - tangerine vlam), de nagellak (kleur 143 - nahema) en de oogschaduws (kleuren 01 - cuivre ora en 02 - bronze ora) heb ik al regelmatig gebruikt. Één voor één prachtige producten. De lipgloss is niet te hevig en zorgt voor een mooie korale kleur, de nagellak glanst mooi en houdt bovendien een pak langer dan die van dior. De oogschaduw bevat een borsteltje dat onmiddellijk voldoende poeder bevat. Geen zwakke kleuren, voldoende pigment voor een volle blik.
Het oogpotlood bevat veel kohlpigment en zorgt voor een mooi, donker effect.
De lippenstift (kleur 740 - corail ora) heb ik nog niet getest, maar sluit perfect aan bij de koraaltint van de gloss en nagellak.
De météorites parels is een heel zachte primer, testen gebeurt één dezer dagen.Tot slot de terra ora, het bekende terracotta poeder dat zorgt voor mooi contrast voor gezicht en decolleté... Dit wordt ongetwijfeld mijn must-have voor de zomer! Zeker als je zo'n bleke huid hebt als ik.
Wat is jullie favoriete product?
Like, share en spread the word!
XOXO,
Siri

Geen opmerkingen:

Een reactie posten