2 juni 2014

Insta-may!

Juni is er al, tijd om afgelopen mei eens onder de loep te nemen. Een maand vol verjaardagen, lekker eten, vrienden, veel werk, tegenslagen, maar gelukkig ook lichtpuntjes! Hop naar juni... We kunnen officieel aftellen naar de zomer. Starten met mijn verjaardag... Spannend!
Van boven naar onder, links naar rechts: Pap zijn verjaardag vieren in de Irish Pub Gent - haartjes bijgeknipt - Mmm provencette - Alizée 7 jaar, taart! - de puzzelwereldbol is af - heerlijkste broodje mozarella ooit - De soeptrien in Aalst ontdekt, nieuwe love-spot, Lou 5 jaar - aardbeientaart! - Alec 4 jaar, cake! - Arne is de schattigste - bloemetjes gekregen van de mama - Mijn bestie haar verjaardag - meerijden met de camion van den BF, een knalroze vlinder gespot - gezond ontbijt (wat wil je, met al die taarten), een lange dag bijscholing afsluiten met een grote cappuccino van Starbucks!
Ik heb alvast genoten deze maand. En ook juni is goed ingezet. Gisteren ben ik met mijn liefste vriendinnen, Petra en Helen, naar Rotterdam getrokken voor een dagje shopplezier. We zijn o.a. leuke topjes, wat juweeltjes, sandalen en een jumpsuit rijker. Blogpost volgt.

Wat verwachten jullie van juni? Let me know.

XOXO,
Siri

Geen opmerkingen:

Een reactie posten