8 juni 2014

My little weekend box

Met enige vertraging, mijn pakketje was zoek geraakt in de post, kreeg ik vorige week dan toch de my little box van mei. The weekend-box was door de grote vertraging en het vele gespam via FB echter geen verrassing meer!

De quote: "collect moments, not things" deed mij toch even smelten toen ik de box opende.

Onder het vertrouwde my little world, vond ik een leuk strandzakje voor bijvoorbeeld je zonnecrème, zonnebril, ...
Het 2de accessoire was een haarband. Ik had al ontdekt dat er vele kleuren waren, maar ik ben ontzettend blij met de turquoizen haarband!

De producten vond ik iets minder. Het Dove staaltje conditioner heb ik onmiddellijk doorgegeven, niet echt mijn ding. Daarnaast nog 2 fullsize producten: een hydraterende lotion van mylittlebeauty (18€) en een mousse om het gezicht te reinigen van Nominoë (12,80€).

Door de grote vertraging zou ook de box van juni bijna in mijn bus moeten vallen. Kleine hint: het zou gaan om de "Dolce vita-box" Ik ben alvast reuze benieuwd!

Wat vinden jullie?

1 opmerking:

  1. Leuk.
    Ik kijk al uit naar je blogpost over de box van juni!

    BeantwoordenVerwijderen