12 februari 2014

My little box februari

Na mijn Deauty-avontuur was ik toch wel wat gewend geraakt aan een maandelijkse verrassing.
Dus toen ik Mylittlebox ontdekte heb ik geen moment getwijfeld om dit uit te testen...

Mylittlebox zorgt echter niet alleen voor beautyproducten, maar ook voor enkele gadgets.
Zo zitten er in elke box gemiddeld 3 beautyproducten en 2 gadgets/hebbedingen.
Ikzelf heb al een abonnement sinds mei 2013, toen betaalde je voor 1 box € 15,50 + € 3 verzendingskosten naar BelgiĆ«. Sinds januari is de box opgeslagen naar € 16,90.

Elke box heeft zijn eigen thema, vaak gelinkt aan de maand of het seizoen. Zelf ontving ik al: de riviera box, de holiday box, de parisienne box, de arty box, de automne (herfst) box, de midnight box, de smile box...

... en deze maand de love box!


Het thema van februari: LOVE                                                                                               

 In de box zit elke maand het mylittleworld magazine (wel volledig in het Frans) + een quote op dikker A5 papier
 Deze quote is er "boenk op" - Love it!

      Gadgets: Love-handschoenen + Muziekverdeler om in je Ipod te stoppen en dan 2 koptelefoons of oortjes op aan te sluiten.+ zakje Twinings thee

De beautyproducten zitten steeds in een leuk stoffen tasje. Deze maand (van links naar rechts): een groot parfumstaal, een full size gezichtsmaskers van mylittlebeauty (t.w.v. 18.50euro) en een lippenstift van Laqa&co (t.w.v. 19,50euro).

Ik sta zeker niet te springen over de inhoud van deze love-box. De beautyproducten konden beter, maar ik zal ze zeker wel eens uitproberen. Ook de muziekverdeler kan van pas komen, hoewel ik deze eerder zal gebruiken met vriendinnen dan met de boyfriend :)

Wat is jullie mening over deze box?

Lot's of LOVE
Siri

Geen opmerkingen:

Een reactie posten