14 februari 2014

Bestelling HQhair ^-^

Een dikke week geleden had ik een beauty-momentje, dus zoals zo vaak bezocht ik enkele webshops om dan mijn mandje rijkelijk te vullen, maar het daarbij te laten. Tot ik de moed heb om op dat rode kruisje daar rechtsboven te klikken. Ik heb een licht vermoeden dat dit spelletje wel door meerdere vrouwen gespeeld wordt.

Ik had de site HQhair nog maar pas ontdekt, maar was meteen verkocht. Dus ik besloot het er op te wagen (natuurlijk hielp de mastercard van den boyfriend ook wel beetje) - betrapt!.

Ik kan niet anders dan tevreden zijn: bestelling wordt goed opgevolgd, tal van voordelen en een vlotte levering!

Goed ingepakt + een fijne boodschap. Enjoy... well, I did!
Goed verpakt!
Van links naar rechts: Mythic oil kaars (gratis!) - Mythic oil parfum (gratis!) - Mythic oil milk - Mythic oil conditioner - Mythic oil shampoo + last but not least: naked 3 palette van Urban Decay!


De Mythic oil producten heb ik nog niet uitgetest, maar van het oogschaduw kon ik niet afblijven en al zeg ik het zelf: de kleuren zijn p-r-a-c-h-t-i-g!

Wat vinden jullie van mijn bestelling?

Love&kisses
Siri

Geen opmerkingen:

Een reactie posten