27 februari 2014

Help: griep! - What to watch?

De afgelopen dagen heb ik meer mijn bed/zetel gezien dan wat anders, ziek zijn heet dat dan.
Persoonlijk niet echt één van mijn favoriete bezigheden. Je bent enorm snel verveelt, maar hebt geen kracht om ook maar iets te doen...
Tijd dus om eindelijk nog wat series in te halen, want als er één ding is dat ik ben dan is het wel een tv-serie-addict! Oh jawel! Het ideale moment om enkele van mijn favoriete series met jullie te delen!


De "i'm a girly girl"-series!
Vriendinnen, getetter, hier en daar wat intrige, drama, seks, humor en fashion! I like it!


Gossip girl: Ik waarschuw jullie: verslavend! Helaas moet ik nog steeds het laatste seizoen uitkijken. Dus wat er uiteindelijk met Blair & Chuck gebeurd weet ik  nog steeds niet!

Pretty little liars: Intrigerend, op zijn minst.

Vroeger was ik gek van Sex and the city (nu nog, maar ik ken de meeste aflveringen nog steeds uit mijn hoofd) - geen wonder dus dat ik nieuwsgierig was naar de langverwachte prequel: The Carrie Diaries.


De nagelbijters!
Onopgeloste moorden, complotten,.. je snapt het wel. 


Criminal Minds: Gedragsanalisten van de FBI, met hun eigen persoonlijkheid en dilemma's.


The Following: Achterna gezeten worden door een gruwelijke moordenaar die een heel leger aanbidders heeft om jou het leven zuur te maken. Meeslepend!

Maar de meest meeslepende serie van nu is toch wel The Walking Dead, ik heb altijd al een zwak gehad voor zombies, maar deze serie is pas echt een nagelbijter. 

 Jullie nog andere series in gedachten? Shoot!

XOXO,
Siri

Geen opmerkingen:

Een reactie posten