9 februari 2014

Deauty beauty... my favourites!

Een dik jaar geleden was ik een leek wat beautyproducten betreft. Ik had vroeger (op mijn dertiende) wel al eens wat make-up besteld bij toen nog "Agnès B.", kreeg van de buurvrouw een lippenstift van de "Yves Rocher" en later kocht ik al wel eens een niet al te duur nagellakje. Niet echt iets om over naar huis te schrijven. En dan wordt je 27 jaar en krijg je plots meer en meer interesse in allerlei producten. Van make-up, haarproducten tot crèmes voor een te dikke poep.

Maar ik kon toch moeilijk alles kopen en zo uittesten? Daarom gaf ik mijzelf vorig jaar 3 maanden Deauty cadeau. Elke maand een box vol leuke beauty-producten voor slechts € 15. Het idee alleen al, jezelf elke maand verwennen met een verrassingsbox. I love it!

Na drie maanden heb ik mijn abonnement niet verlengd, zelf vond ik in elke box wel één product dat ik zou gebruiken, maar vaak was het niet meer dan dat. Ik heb dankzij deze box 4 prachtige producten leren kennen, die ik vaak gebruik. Twee ervan heb ik zelf nog eens gekocht wegens te snel opgebruikt. 
1. Mythic Oil Shampoo           2. BB crème van Garnier          3. Eucerin reinigingslotion        4. Avène verfrissend water
1. Ik zou niet meer zonder de Mythic Oil Shampoo kunnen. Mijn haar ruikt verrukkelijk en voelt zijdezacht aan.
2. De BB crème strijkt goed uit en is perfect voor het verbergen van oneffenheden of wallen onder de ogen.
Bovendien beschermt hij je gezicht in de zomer tegen de zon met de factor 30.
3. De reinigingslotion van Eucerin is bij het verwijderen van make-up goed voor een gevoelige huid zoals die van mij.
4. Deze Eau Thermale van Avène is er eentje die tijdens de zomer onmisbaar is in je tas. Heerlijk verfrissend!

Kortom, Deauty is een leuk concept, maar starten met een 3maandenabonnement is geen slecht idee. Zo kan je zelf ontdekken of het iets voor jou is of niet.

Hugs&kisses
XOXO
Siri

Geen opmerkingen:

Een reactie posten