23 februari 2014

3 - 2 - 1, let's go DIY!

Al jaren zeg ik tegen mezelf: zelf dingen maken, ga ervoor! Met een stikmachine overweg kunnen was het doel... De winter van 2013 is uiteindelijk de start geweest van mijn brei- en haakkriebels. Al moet ik toegeven dat die breinaalden veel vlotter meewerkten dan de haaknaalden. Resultaat? Twee nieuwe mutsen voor mijzelf, eentje voor den boyfriend, een sjaal voor mijzelf, een sjaal voor mijn beste vriendin Petra, een iets te grote haarband, een nog niet in elkaar gezette kapsjaal én een gehaakt konijnenhoofd (het moet ooit een volledig knuffelkonijn worden).
Maar ik ben gulzig, ik wou MEER!



En dat MEER vond ik toen ik exact drie weken geleden begon aan een naaicursus bij Stitch&co in Mechelen. 4 weken een beginnerscursus krijgen in kleine groepjes, ideaal voor mij! Els, de eigenares is een leuke madam en bovendien bakt zij elke week weer ongelofelijk lekkere koekjes, mmm! Na drie weken, waarvan ongeveer anderhalve les wat theoretischer kan ik jullie mijn eerste creaties voorstellen: een speldenkussentje én een pennenzak.


Ik geef toe, het kan beter, maar het is een begin. Na de creatie van mijn pennenzak heb ik mezelf dan ook een leuk cadeautje gedaan, flashy garen - voor mijn toekomstige modecreaties ^-^

Ik droom alvast verder, maar wat vinden jullie tot hiertoe?
XOXO,
Siri

Geen opmerkingen:

Een reactie posten