2 april 2014

#100happydays - week 1

Exact een week geleden ben ik een uitdaging aangegaan! Namelijk die van #100happydays!


Het concept is heel simpel: neem elke dag 1 foto van iets dat je gelukkig maakt. Ikzelf doe dit met Instagram, maar je kan dit ook met Facebook of via e-mail doen. Mij volgen doe je hier!
Doel? Inzien dat je van kleine dingen heel gelukkig kan worden :)
De eerste week was super en zelfs toen ik maandagnacht enorm ziek werd vond ik dinsdag toch nog wat geluk in mijn fleece lakentje! Je ziet dus maar :-)


Van links naar rechts / boven naar onder: Een leuke date met Evy - trots op mijn koraalroze gilet - schuimpjes maken - smoothie-ijsjes maken - gezond ontbijt - gingerlove & harlan Coben = liefde - ziek zijn, maar met zacht fleeceken!

Wat vinden jullie?
XOXO,
Siri

Geen opmerkingen:

Een reactie posten