11 maart 2014

For the home: Orla Kiely love!

Tuincentrum Lissens in Opwijk is voor mij iet of wat een decoratieparadijs. Je kan er uren rondlopen en wordt natuurlijk vooral verliefd op de schitterend mooie, maar prijzige dingen. Corres da terra, Serax en dan plots vond ik daar een hoekje met spullen van Orla Kiely... Love at first sight.

En plots kreeg ik van mijn lieve collega's voor mijn huisje & benoeming toch wel geen cadeaubon van Lissens zeker. Alleen de keuze van het uitverkoren motiefje bleek toch wel enorm moeilijk te zijn, loving it all!
Ik vind ze prachtig! Jullie?
Natuurlijk is de Orla Kiely collectie veel groter, ze hebben zelfs prachtige meubels. Ik heb alvast een wishlist opgesteld. Opgelet hij is redelijk lang, oeps ^_^




Enjoy the lovely things!
XOXO,
Siri

Geen opmerkingen:

Een reactie posten