11 september 2014

My little summer box!

Juli = vakantie! De eerste week had ik vooral nodig om wat te recupereren, maar eens mijn box in de bus viel was het voor mij pas echt genieten van de vakantie! Deze maand was het een summer box, superleuke doos.
Accessoires van deze maand: bagagestickers (ik ga deze niet gebruiken, want heb me net een stoffen kipling tas aangeschaft) en een pareo (handig voor het verdoezelen van de peervorm :))
Beauty van deze maand: een my little beauty product zoals altijd, deze keer een gezichtscrème (gommage), een shampoo en een megaschattig mini nagellakje van Essie! (kleur: cute as a button)
Over het algemeen ben ik wel tevreden. Vooral de nagellak is onmiddellijk uitgetest. Lakt heel vlot, droogt snel en blijft relatief lang zitten! Ik ben fan!
Wat vinden jullie? Xoxo, Siri

Geen opmerkingen:

Een reactie posten