10 juni 2014

HAY kaleido

Een huisje bouwen... De volgende logische stap is een huisje inrichten. Niet altijd een eenvoudige opdracht, zeker niet als je werkt met een klein budget. Gelukkig kost het niets om onze ogen de kost te geven! En daar ben ik nu eens goed in! 

HAY is een Deens designmerk dat tijdloze en innovatieve kwaliteitsmeubelen maakt. Het merk zelf zegt betaalbaar te zijn, maar dat neem ik met een korreltje zout. Zeg nu zelf: 144euro voor een stoel, 249euro voor een tapijt,... 

Gelukkig hebben ze naast meubelen, veel accessoires om je interieur zo persoonlijk mogelijk in te richten. Voor mijn verjaardag kreeg ik van bestie Helen enkele HAY kaleido schalen. En ik moet toegeven, ik ben er zot van. Speels en elegant, mijn ideale combinatie. En het leuke is dat ik mijn collectie kan blijven aanvullen.

 

Ook de HAY kussens zijn een streling voor het oog. Helaas is de prijs minder mooi, maar liefst 75euro voor één kussen. Awtch!

Nu heb ik met HAY, naast Orla Kiely, een tweede interieurmerk gevonden waar ik als een blok voor ben gevallen. Sparen is de boodschap! 

Wat is jullie favo interieurmerk? Of jullie favo interieurwinkel?
XOXO,
Siri
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten