16 september 2014

Insta-zomer!

Oeps...
Mijn hoofd was overal en nergens deze zomer. Voorbereiden voor een nieuwe uitdaging op het werk, mijn huishouden verzorgen, af en toe eens een muur verven: primer, grondlaag, kleurtje, veel vergaderen en meehelpen voor de opstart van een 2daags festival en voor je het weet staat 1 september al weer voor de deur.

Mijn zomer was er geen om WAW tegen te zeggen, maar gelukkig had ik ook enkele topmomentjes: afspraakjes met de vriendinnen, de driedaagse vakantie aan zee, heel veel restaurantjes en alcoholcompsumties, het kon dus een heel pak slechter als je 't mij vraagt...

Natuurlijk heb ik ook heel wat leuke herinneringen, dus geen beter moment om een INSTA-zomerpostje te doen :)

JULI van boven naar onder, van links naar rechts: Gentse feesten, aan zee met kleine Alec - schilderen met BFF Petra + het resultaat - Tomorrowland sfeer + selfi met liefste Annelies + met den boyfriend - Tapasavondje met lieve Lore - De rode duivels in de kwartfinale (wel verloren, maar toch) met Jan + met de boyfriend - Dagje planckendael met de familie - de lieve zusjes - zelfgemaakte rijsttaart - versgemaakte gourmetburger - een ijsje van La Poste is een must aan de zee - een mootchie ijsje met Lore in A'pen

AUGUSTUS van boven naar onder van links naar rechts: logeerkamer muur 1 - haakprojectje: de aankoop van Bruno de beer + de start - fitnessproject - Een festival mee organiseren + ABB bandjes - Heerlijke triosoep bij de soeptrien met ons mama - heerlijk etentje met lieve Karolien - Q music beach house in Oostende, heerlijke gin-tonic!

Even een dikke merci aan mijn liefste vriendinnen om deze zomer de zon wat meer te doen stralen! Dankjewel Karolien, Lore, Helen, Petra en Annelies!

XOXO,
Siri

Geen opmerkingen:

Een reactie posten